Ny vecka

Ny vecka och nya möjligheter! Trots att vi har varit sex personer + Elin i stallet idag så har det varit fullt upp ända fram tills kvällsfodringen! Vi hade visning på fyra hästar mitt på dagen, så förmiddan gick åt att fixa till hästarna, städa lite och fixa iordning ridhuset. Visningen var klar framåt 14-tiden, då gick hela ligan in och käkade lite lunch innan vi gick ut igen vid 15-tiden. :)
Hann med att först trimma Eljest lite, han känns verkligen helt grym nu, så himla roligt!! :) Har svarat galet bra på min nya "taktik", och har hittat en jättefin egen balans där han blir väldigt enkel och fin att rida :) Kärlek på honom!
Sedan trimmade jag Sammi som också han var duktig :) Avslutade med att först jogga Kungen lite, och sen skritta W lite i ridhuset. Tjolahopp tjolahej, och så var klockan 19.30! Jag och Sabina tog oss friheten att fodra för att sedan kunna stänga igen för dagen :)

Avslutar med Elins mästerverk från ikväll. Hon har ägnat ungefär en halvtimme av hennes dyrbara tid för att leka med lite engelska hästord, fin avkoppling kan tänkas! ;)




Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej Linn! Vad kul att höra att Eljest sköter sig så bra :) Har ni tid ngn gång hade det varit super roligt att få se en liten film på honom in action ;) :)Pussa honom från matte o ha det bra hela gänget!!

Ingrid

2010-11-16 @ 15:26:56
URL: http://www.northernjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0