Seg tjej jobbar sakta

Har haft tryckande huvudvärk hela dagen. Lite segt att hålla sig riktigt motiverad när hjärnan hela tiden går på halvfart, och det känns verkligen som att jag inte gjort någonting vettigt på hela dagen.
I förmiddags red jag ut på Sputnik tillsammans med Daisy på Dockan och Kalle på Erwin. Ganska häftigt när 3-årshingsten går först hela vägen, är klart snällast vid möte av fyrhjuling, bilar, cyklar och lösa hundar :) Dessutom promenerar han snällt på brevid ett sto som om ingenting har hänt, precis som det ska vara :)
Därefter trimmade jag Galax lite. Han börjar snart bli riktigt ridbar, nu är det inte längre att bara försöka hålla sig längs fyrkanten och överleva kortsidorna.. Idag jobbade han på kalasfint, han kommer bli så grym att rida när han blir starkare! :)
Därefter jobbade jag lite med en 2,5-åring som jag ska hjälpa till att rida in, och sm ägs av en av Elins elever. Den var superduktig!

Efter lunch skrittade jag först ut en sväng på W som var väldigt piggelin! Därefter hade jag en visning på Larven som gick bra. :) Plötsligt var klockan 17, Elin var precis klara med sina träningar som hon påbörjade kl 09 imorse (!!), och vi var ganska trötta båda två.... Gav upp helt enkelt, och gick in vid 18.30-tiden. Nu kollar vi på Paradise Hotel, normalt sett hinner vi in till reprisen som går 23.30, idag är garanterat första gången som vi ser det på normal sändningstid! ;)


Typ såhär trött är Elin för tillfället :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jane

Yes, EN bild!

Det börjar arta sig. Me like!

2010-11-04 @ 22:40:24
URL: http://www.janemartensson.wordpress.com
Postat av: Anna

Dom två på bilden är så himla söta ihop! haha

2010-11-05 @ 08:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0