Soft tisdag!

Var vansinnigt trött när jag vaknade imorse, drömmer så mycket konstigt på nätterna för tillfället så tror inte att jag lyckas sova så djupt som jag kanske behöver..
I förmiddags klippte jag och Moa först Sammi och sen Jaloubet. För Sammi var det första gången, han var helt grym och stog helt stilla hela tiden - Duktig kille! :) Jaloubet har varit med några gånger och är alltid snäll, det underlättar helt klart motför när dom hoppar och far åt alla håll...
Efter lunch red jag lite på Conquest, idag har vi skrittat och travat lite med ledare. Han är fortfarande lika snäll :)

En übersnygg bild på Moa och Conquest ^^

Sedan trimmade jag lite på Galax, han var som vanligt grym, det är verkligen en sån häst som jag blir lycklig av att rida! :) Han vill hela tiden göra allt så rätt han bara kan, och har trots sin storlek börjat hitta sin kropp så snabbt!
Därefter joggade jag lite på Jalle, han var lite busig efter att ha blivit av med all päls, men efter att ha brallat av sig lite på lina så var han sitt vanliga lugna jag igen :) Finhästen!
Avslutade med att skritta W lite i ridhuset, och nu på kvällen har jag kikat på Elins träningar, bl.a. så tränare bästa Moa och vår grymma praktikant Sabina! :)

Moa på Rochan och Sabina på sin fina lilla hingst Ligist :)

Nu ska jag sova! :) Imorrn är det bl.a. träning för Arnold som står på schemat :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: malin

äntligen börjar du fatta det här med att ha med en massa bilder på bloggen! bra där!

2010-11-17 @ 13:03:14
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: Jane

Ligist efter Lipton? Som Tusse fött upp och Pontus tävlade i Falsterbo som unghäst?

2010-11-18 @ 20:46:22
URL: http://www.janemartensson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0