Debut på K-rauta. Och lite till..

Ännu en galen dag, det är tokigt hur roligt man kan ha på sin arbetsplats! :) Ibland känns det nästan mer som dagis, för det var väl senast jag hade roligt på det här sättet! ;) Hade en ganska lugn förmiddag, höll mig på marken och fixade med lite olika saker.
Eftersom att flera av hästarna vilar för tillfället så har vi det rätt lugnt överlag just nu, idag har vi haft hjälp av Maja och Jonas, och vi var klara i stallet redan vid 17-tiden. :) På eftermiddan red jag först lite på Querida, som var superduktig! Gillar henne jättemycket, sååååååå fin!
Sedan trimmade jag lite på Galax, också han var helt grym! Kul!
Fick vid 16-tiden finbesök av Elin och Teddan, underbart o träffa er igen :) Att dom sedan fick stå ute frysa bjuder jag på ;)

Nu ikväll har jag och Maja varit en sväng till Marieberg, virrat omkring på K-rauta och sedan köpt massa godis på Coop! Fint de, nu sitter vi och slappar i soffan, blev precis nästan ihjälskrämd av katten Jackie som kom inspringande med en död mus modell större........ Behöver jag säga att jag skrek högt och sprang omkring som en skållad råtta när han envisades med att käka den inomhus?!

Nu ska jag snart duscha och sova!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0