Världens bästa

Gårdagens blogginlägg kommer här, eftersom att blogg.se inte ville som jag ville igår...

Nog för att jag har världens bästa häst i W,
hon är dödens fin och allt jag kan önska mig. Men även jag blir äldre och klokare hela tiden, och börjar väl så smått inse att det finns fler hästar som nog är nästan lika fina, även om dom är ganska få till antalet ;)  
Idag började jag med att hoppa Erwin lite, galet roligt trots att piloten var smått värdelös. Sedan hoppade jag några språng på Galax, han är så duktig! :) Börjar bli sååååå fin :):)
På eftermiddan började vi med att rida Conquest lite, han var duktig som vanligt. :) Sedan trimmade jag lite på Eljest, han var nog bättre än någonsin idag, vilken utveckling han har gjort på bara ett par veckor! I love it, vet vad jag önskar mig i julklapp mammsen... Heheheh :)


Finaste!

Skrittat W en sväng också, piggelin värre.. Hon vill verkligen igång nu! Hela kvällen har tillbringats här framför TVn, mys med bästa brudarna!

Tränade förresten för Arnold igår på Jaloubet, han var superduktig!
Nu ska jag duscha och sova!
Natti! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

önskar jag kunde uppfylla din önskan gumman. kram ma

2010-11-20 @ 11:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0