Bästa

Har haft en kanonstart på veckan! Motiverad och med inställningen att kämpa på, och inte minst pepp och hjälp när det som mest behövs :)
I förmiddags trimmade jag först Eljest, han var helt grym på slutet. Så himla fin när han släpper till! Sedan trimmade jag Starlight lite, också han var jättefin! :)
Efter lunch började jag med att rida lite på Fina, var en vecka sedan sist men har linat henne ett par gånger lite lätt inspänd sedan dess och det har verkligen gett bra resultat! Hon var superduktig, kunde lätt rida runt i alla gångarter i ridhuset bland massa hästar! :)
Sedan trimmade jag Galax, fick hjälp av världens bästa Elin vilket gjorde att resultatet blev grymt, kändes superbra - Han är verkligen lätt att rida för sin storlek även om jag ibland känner mig ganska liten... :)
När jag var klar med Galax så trimmade jag Sammi, han var hur bra som helst! Avspänd och framme, kärlek på honom!
Avslutade med att trimma Talinsky lite, han var väldigt taggad och spänd i början men blev bättre och bättre. Lite fix i stallet och sedan var klockan 20, ganska vettig tid med andra ord! :) Nu har vi käkat och kollat på tv, sängen kallar strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0