Dag 20 - Veterinär, hovslagare, massör osv..

Jag tycker att det är otroligt viktigt att man har ett team kring sin häst som man litar på. Vi kan inte vara proffs på alla delar och måste våga lämna andra områden till dom som är kunnigare än en själv.
Jag har alltid haft väldigt välfungerande relationer med hovslagare, veterinär osv. När jag bodde hemma använde jag John Forbord som hovslagare, fungerade alltid optimalt och han är verkligen ett proffs på att göra rätt skoning på rätt häst. Som veterinär använde jag Gunnar Rangul, som jag också varit otroligt nöjd med och som hjälpt oss med allt vi behövt hjälp med - Både på plats och via telefonkontakt.

Sedan jag flyttat hit till Örebro så har jag Jan Jävegård och Karin Palm som hovslagare, otroligt duktiga båda två. Som veterinär har jag använt John Österdahl, det är tack vare honom som W är i så fin form igen.
När hästarna behöver sig en extra genomkoll så använder jag mig av Susanne Klingvall som är jätteduktig! :)


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Mycket grejer på samma gång. Hoppas det gick bra. Det är ju inte diekt gratis att ha häst.

2011-05-03 @ 11:57:01
URL: http://veterinar-karlskrona.se
Postat av: Louise Brantsberg

jaa, susanne är verkligen toppen! :)

2011-09-15 @ 13:02:38
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0