Dagens stjärnor + Dag 25 - Mina rädslor

Finns två överlägsna stjärnor från dagen. Starlight kändes helt fantastisk när jag joggade honom lite, han kommer bli en världsstjärna och jag har väl sagt ett antal gånger att han nog är den bästa hästen jag suttit på?! Love it!

Starlight Express (hingst f. 07 e. Stakkato - Graf Grannus)

Fina är nästa stjärna, hon börjar se riktigt fin ut när hon linas inspänd, och hon fungerar grymt bra under ryttare nu! Visst har hon humör, hon är ju rödhårig (...), men hon är känslig, pigg och amibitös! :) Otroligt snäll dessutom, inte minsta mötesskygg och är riktigt styrbar.

Förutom detta så har jag varit ute på en myspromenad med Sammi i stormen, haft markkänning under en uteritt (jag kom upp från marken sen, utan pall alltså!), joggat W och trimmat Galax. Lite spännande dag helt enkelt!

Jag är nog rädd för ganska många saker.. Jag är väldigt mörkrädd, extremt rädd (närmast fobi) för fåglar, rädd för att misslyckas och framförallt för att förstöra hästarna jag rider.

Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer
Postat av: måsse

hahaha, fåglar!! minns du feffes fågel? <3

2011-04-10 @ 01:55:24
Postat av: Emelie

Tror nog du kan ha rätt om Starlight. Den bästa hästen här är nämligen också efter Stakkato - Graf Grannus, och har vinster i 1,50 som 9-åring!

2011-04-12 @ 20:33:40
URL: http://uptowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0