På bättringsvägen i Gävle

Har inte slutat blogga, men har mått så sjukt dåligt i veckan pga en redig förkylning, så har helt enkelt inte orkat. Nu är jag dessutom på tävling i Gävle, åkte i onsdags och har haft fullt upp tills idag när mammsen kom - Så nu är jag lite ledig i helgen, finns på jourtelefon så att säga. :)


Vi har världens gulligaste och roligaste praktikant hos oss just nu - Eneas från Gotland har hållit humöret på topp på hela Loviseholm under snart en veckas tid. Han är kidnappad och kommer aldrig att få lämna oss :) :)


Här bor Erwin :) Tilläggas ska att det lite under den här texten står: "Obs, den bits!". Sant i och för sig!


Moa och Digital i solen


Jag och W på promenad i finvädret som Gävle har att erbjuda! Inledde helgen med ett nedslag i 130, ngt övertaggad (men otroligt fräsch!) häst, bådar gott! :) 
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karin the one and only

JAG VILL OCKSÅ VARA I GÄVLE!! Hejahejaheja!!

2011-04-16 @ 21:05:55
Postat av: måsse

vilket fint litet lamm du har fångat, linnsi. bra jobbat! <3

2011-04-29 @ 00:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0