Ett år äldre men knappast klokare

Dom säger att jag fyller år idag. Är på pappret numera 21 hela år gammal, på en av Elins träningar idag vandrade gissningarna om min ålder på omkring 14 år ;) Vad ska man säga? Känner mig inte ett dugg klokare än när jag var 14 och inte har jag växt heller :)
Har för övrigt haft en fin dag, ätit tårta och haft det bra :) Hoppat Glassen, Greta och Fina. Alla tre väldigt duktiga :) Trimmat Spira lite, hon var superduktig idag, kommer bli så fin! Hunnit skritta ut W och jogga Sammi lite "i farten" också.

Kvällen har ägnats åt pyssel i stallet och nu film i soffan :) Fråga mig inte vad filmen heter för det vet jag inte, men bra är den! :) Alldeles för lång dock så nu har jag gett upp, ska snart sova. :)


Kvällsmys med favvosen <3

Kommentarer
Postat av: Therese

14?, då är du äldre än mig =) på mitt jobb va det en som gissade på 12

2011-09-01 @ 11:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0