Finepix VT och lång natt

Har haft ett gäng långa kvällar i stallet denna vecka, därav uteblivet bloggande. I måndags pysslade vi på och skrittade ut nga hästar vid 21-tiden på kvällen, slutade med att vi inte kom in föränn 22.30, men mysigt hade vi! Jag skrittade ut Fina som gjorde sin premiärtur på en längre tur ifrån stallet, hon var superduktig och gick trots att det var lite läskigt först nästan hela vägen :)

Finaste Fina! :)

I tisdags hade vi en riktig hoppdag. Jag hoppade först W som kändes kanonfin, blev lite het efter ett tag men avslutade sedan bra igen. Sedan fick Fina hoppa lite igen, hon är en stjärna, så häftig!! :) Tittar inte på nånting och hoppade grind, vattenmatta och plank som ingenting.
Hoppade sedan Glassen och Greta, båda superduktiga! Riktigt fina hästar! :)
Kom även denna kväll in vid 23, somnade ganska omgående och hade tänkt mig en tidig kväll igår istället... Men det sprack när W fick kolik och jag fick vara ute i stallet fram till 03........
Behöver kanske inte ens säga att jag är toktrött nu, så ska hoppa i duschen och sen sova!
Natti :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0