Finlördag

Har haft en rätt lagom lördag! :) Igårkväll sov Alicia här och hjälpte mig, vi var och köpte godis och sedan blev det filmmys med grabbsen, vi såg Gröna Milen, och jag måste säga att jag för första gången i mitt liv suttit i över 3 timmar för att se en film utan att ens vara nära att somna! Galet, men bra var den!

Lite halvseg imorse men vi jobbade på rätt bra ute i stallet ändå, var klara vid halv 10 och efter frukosten har vi ridit lite. Joggade Starlight och trimmade Chakira lite innan lunch, båda var pigga och glada. Efter lunch trimmade jag Glassen och Greta som båda fick jobba lite men kändes fina. :)

Har utöver detta promenerat med Sammi, pysslat lite med hästarna och fixat lite i stallet :) Gjorde tidigt kväll redan vid 19 och fick därefter gomat av Rickard och Fredrik som hade grillat och fixat potatisgratäng, vi blir bortskämda här på Loviseholm även när gänget är på tävling ;) ¨
Nu är jag galet trött, ska sova när som helst.
Igår hade jag en riktig "jag-är-en-bortskämd-och-lycklig-tjej-dag" när jag först var och hälsade på Måns på betet, han börjar bli riktigt fin igen och nu är det bara ett drygt år innan det är dax att ta tag i livet och börja jobba.. Han ska ju bli min världsstjärna ;) Som pricken över Iet så red jag Fina lite senare, hoppade nga små skutt på slutet bara och hon är så oerhört cool! Hoppar snällt det man styr på, än sålänge oavsett vad man lägger in under hinderna. Bra skit! Känns som att jag kommer få några roliga år framöver bara jag tar mig igenom den här hösten :)

Nu blev det alldeles för mycket skitprat, godnatt!


Masterpiece TT, f. 10 e. Monte Bellini-Escudo I :)


Finepix VT, f. 08 e. Quidam de Revel-Contendro I-Carthago :)

Kommentarer
Postat av: malin

the green mile är typ bästa filmen nånsin!

2011-08-06 @ 23:07:16
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: Karin Råhnängen

Det är ett nöje att läsa din blogg, speciellt när du skriver positivt om Måns. Jag håller verkligen tummarna för att han blir en stjärna:)!

2011-08-07 @ 15:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0