Onsdag

Har passerat ytterligare ett gäng dagar sedan sist... Helgen försvann ganska snabbt, vi gjorde inget speciellt men hann med lite nytta iaf.
Hästarna känns fina. Jag har två nya "projekt" i 5-åringarna Glassen och Greta. Glassen är e. Cornetto u. Irländskt sto med vinster i 140, gillar henne skarpt, superhäftig häst! Greta är e. Charon, hon har varit utlånad över vintern men är nu tillbaka. Har ridit henne ett par gånger än sålänge, också det en supertrevlig individ. :) :)

Wepzan fick svettas lite med Elin för ett par dagar sedan. Jag fastnar så lätt i jobbet med henne, ger sjukt mycket varje gång Elin sitter upp! Har känts kanon efteråt och jag rider henne bättre igen. Hoppade lite idag och hon var grym :)

Finaste Sammi promenerar på, går sakta men säkert upp i vikt och nästa vecka får han börja gå i lite större hage och ridas så smått! :) :) :)

Lillhjärtat <3

Nu ska jag sova! :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0