Ännu en vecka till ända!

Veckorna fortsätter att rulla, idag har jag varit lite mer produktiv än igår, även om jag kanske inte ska överdriva ;) Sov länge imorse, fick käraste lillebror att skjutsa mig till stallet vid 10, släppte ut hästarna och gjorde stallet. Hann sedan med Kalle innan lunch, han är precis som Myran väldigt snäll och okomplicerad :) Snart uppsittning på honom. Gav hästarna lite lunch i hagarna, åt lite lunch själv och pratade strunt med Barbro och Camilla innan vi tog tag i våra liv och gick ut igen :) Jag plockade in F och S medan Barbro gjorde iordning Myran. Red lite på henne idag igen, hon är så snäll men det är lite besvärligt nu när det blivit så hårt i marken.
Mina små älsklingar fick vars en promenad idag. Jag och Fina gick ut en sväng själva medans jag fick sällskap med Sammi av Camilla och Saba. :)

Fick en fråga om jag kunde ordna bilder och filmer på hästarna, jag ska försöka fixa lite nya fräscha bilder och även lite film på S och F så fort jag kan! :) Lite krångel med filmkamera men ska såklart försöka ordna det :)
Fick precis för en stund sen ett mail av Sammis uppfödare med några bilder från när han var föl, så roligt! Vi har haft lite kontakt sedan i somras när hon hittade min blogg när hon googlat på Sammi, hon letade upp mig på fb och på den vägen är det, superkul :)



Allt man kan önska sig :')


Kommentarer
Postat av: madeleine

Vilken snygging han var redan då! :)

2011-12-04 @ 20:47:38
Postat av: Ingela

Men åhhh var det fina Sammi! =)

2011-12-04 @ 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0