Björneträning

Torsdag och fredag har Björn Carlsson varit uppe och haft träningar här i Sundsvall. Jag har inte tränat för honom sedan hösten -09 när jag var hemma hos dom på praktik under min tid på Unghästutbildningen, och det har verkligen varit två inspirerande och roliga träningspass!
Eftersom att Fina inte är ordentligt igång efter sin vila så fick bara Sammi vara med denna gång. Han har skött sig utmärkt och löst alla knepiga övningar nästintill prickfritt. :)
Nu blir det nga lugna dagar för honom, han var helt förståeligt ganska trött igår när träningen var klar och har förtjänat lite hagmys och skogspromenader :)

Nu är det bara en vecka kvar till julafton, vilket också innebär att det bara är två veckor kvar tills alla hästar är ett år äldre och har ett år av nya utmaningar framför sig! Tävlingsåret 2012 har alla möjligheter att bli riktigt roligt, det är bara upp till mig att förvalta mitt fantastiska hästmaterial så bra jag kan :)

Nu ska jag äta lunch och sen åka till Maria och hänga lite på Coffee, sen blir det ev färsta med Fina och så en promenad med Sammi.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Karin the one and only

Linnsan! Jag flyttar hem till Hudik ett tag frånochmed tisdag. Kanske att fröken vill ha påhälsning i Sundsvall? Eller, när flyttar du förresten?

Puss!

2011-12-17 @ 15:41:55
Postat av: Chet

Såg Sammi på träningen i fredags, verkligen en jättesnygg häst! Överglänsde verkligen de andra hästarna i gruppen med sin mekanik :)

2011-12-19 @ 07:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0