..

Kvällarna ger tid till att tänka, tänka är helt värdelöst..
Att känna besvikelse. Besvikelse över att inte längre betyda något, att inte längre vara någon. Att inte längre leva världens bästa liv, att inse att det aldrig kommer hända igen..

Jag försöker hålla humöret uppe, sysselsätter mig på dagarna och har det egentligen jättebra. Men innerst inne är livet ett helvete för tillfället, hoppas jag aldrig någonsin mer behöver uppleva det här..
Mitt stundtals dåliga humör är inte personligt mot någon, jag är sjukt tacksam mot er som stöttat mig i det här, ni är guld. <3


Världens man <3

Kommentarer
Postat av: Ingela

Snälla rara älskade Linn... Vad har egentligen hänt?! Du betyder massor för alla oss som känner dig, de som inte har lyckan att känna dig vet inte vad de går miste om... Du är en varm o godhjärtad människa som alltid har ett gott ord till övers för andra.

Att ha kaos i sitt inre händer ibland, ta hjälp för att reda ut det! Det behöver man oftast, det är bra när någon utifrån ger synpunkter. Själv fastnar man gärna i en negativ spiral o det klarar man inte alltid att hantera på egen hand.

Du kommer att få ett fantastiskt liv igen det vet jag! Om nån klarar av det så är det du!

Njut av dina fina hästar o njut av att vara du en stund så hoppas jag att du hittar rätt balans i livet igen.

Många styrkekramar från ett blåsigt skåne!

2011-12-09 @ 08:27:29
Postat av: Anonym

Lilla gumman, jag kan bara instämma i vad Ingela skriver och det kommer att ordna sig, jag lovar. Du måste tro på dig själv och din kunskap för du är verkligen jätteduktig och jag är övertygad om att det är många fler än jag (som ju kan räknas som partisk)som tycker det. Du kommer att klara det, jag vet det, och du vet att jag stöttar dig till 100% i dina beslut här i livet (även om du inte alltid tror det). Stor kram, ma

2011-12-09 @ 08:35:32
Postat av: Anonym

Vad är det som har hänt på Loviseholm egentligen?? Det blev ett plötsligt avslut o ingen förstod nått..Din hjälp där måste ha varit obeskrivlig med tanke på allt du gav frö dom.Så vad hände?? tror fler än jag undrar.

2011-12-09 @ 10:44:18
Postat av: Malin

Håller med föregående? Vad har hänt? Följt din blogg länge nu o förstår ingenting... :o( Du verkade ha det perfekta jobbet o var så lycklig... Hoppas verkligen allt löser sig o du får göra det du älskar igen! Kram från en trogen läsare

2011-12-14 @ 10:57:38
Postat av: J

Har alltid varit så kul att läsa din blogg!! Jag hoppas du hittar nya krafter snart!

2011-12-14 @ 11:43:12
Postat av: Sofie

Jag vill också veta vad som har hänt? Allting känns så abrupt och märkligt?

2011-12-16 @ 12:54:46
URL: http://sofiebergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0