Finepix VT vill ta upp jakten

Har haft en ganska fullspäckad juldag måste jag säga, var i stallet vid halv 10 och släppte ut hästarna, åkte sedan till Maria och hjälpte henne med Coffee som var väldigt duktig. :) Hem och fixade stallet sen innan lunch, och direkt när jag hade fått i mig lite mat så hjälpte jag Barbro med Kalle och Myran. Även dom skötte sig utmärkt.
Plockade in mina hästar och så åkte jag och mammsen till färsta med Fina. Skönt att trimma henne också på lite ordentligt underlag, även om lägdan är super just nu så vågar man inte lita på att det inte plötsligt släpper... Och jösses vad fin hon börjar bli!! Sista veckans arbete har verkligen gett resultat. Fina vill slåss om vem som är bäst i stallet ;)
Direkt när vi kom tillbaka så tog mamma hunden och jag Sammi och gick ut på en promenad, mys! Nu sitter jag i soffan och väntar på mat, funderade ett tag på utgång ikväll men skippar det och sover i soffan istället - Kommer garanterat må bättre imorgon av det ;)

Fick en fråga av en ny läsare om vad jag har för hästar nu, så jag ska skriva ihop lite om dom under kvällen :)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0