Fredag

Även om jag är lite dagvild, så vet jag att det är fredag idag.. :) Var uppe i ottan imorse, hunnit hämta Sammi på ön och åkt tillbaka ut till SRK till kl 8, tur att jag har världens bästa mamma som ställer upp och hjälper mig för jämnan! :)
Trimhoppade tillsammans med Johanna som hade tänkt ut en superbra evighetsövning med massor av bommar och små hinder, så himla skönt att det finns någon här uppe som har lite samma tänk som det jag blivit van vid sista åren. :)
Sammi kändes hur som helst riktigt fin och jobbade på bra bland alla bommar. Han har i hoppningen lite svårt att landa i vänster galopp, landar helst i korsgalopp i vänster varv, men idag var det som att nån pusselbit föll på plats och han landade i rätt galopp nästan hela tiden. :) 

Var tillbaka i stallet strax innan 10, släppte ut hästarna och åt en macka innan jag fortsatte. Fick finbesök av Sara, var typ 100 år sedan vi sågs sist, eller i alla fall ett par år sen, trevlans! Fanns mycket att förtälja där :) Vi hade så himla roligt när vi red ponny och i början på hästtiden innan jag flyttade, saknar't..!
När Sara lämnade mig så fixade jag klart stallet, lunchade hästarna, pratade i telefon (ovanligt..) och åt sedan lunch själv innan jag plockade in Sammi och Fina igen. Sen joggade jag Fina lite, börjar bli så hårt och tråkigt i backen nu så går inte att göra så mycket, men hon var duktig :) Red sedan på Myran och kollade lite när Barbro tömkörde Kalle, borstade Sammi och fixade iordning maten innan mammsen och moster kom och hämtade mig :)

Nu har vi ätit tacos, kollat på idol och dessutom tryck ner både glass och godis... Vart ska detta sluta! ;) 
Imorrn blir det ännu en liknande dag, är snart lika bra att jag slutar blogga, varje dag ser likadan ut med vissa undantag ;) 

Natti!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0