God Jul

Hoppas ni alla har en superbra julafton! :)
Jag har tillbringat dagen i stallet som vanligt, Fina har trimmat på lägdan och var piggelin, men fin!! :) Sammi som har jobbat ganska ordentligt ett par dagar har bara gått på promenad, mys! :) Han hade dessutom lite extra tur och fick ett nytt stalltäcke idag, det har han väl förtjänat skulle man kunna säga, lilla älsklingen!

Hemma strax efter 16, sen har jag bara duschat och kollat på tv. Har fått ärva min lillebrors telefon också så har lagt in alla viktiga kontakter osv på den. Nu väntar jag på mat, vi dissar julmaten i år och jag ska få oxfilé och potatisgratäng har jag hört, låter fint. :)


Snälla tomten, det enda jag önskar mig är att få tillbaka världens bästa liv <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har nyligen börjat följa din blogg och undrar vad du har för hästar nu. :)

2011-12-24 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0