Julhelg

Framme vid den årliga julhelgen, jag är inte så mycket för julfirande så för mig kommer helgen se ut "som vanligt" :) Var dock länge sedan jag var hemma under jul, för två år sedan firade jag med bästa Malin i Värnamo, vi hade det så galet bra! Helt sjukt, kanske bästa julen någonsin.
Förra året firade jag hos "mina" älskade Loviseholmare, men i år blir det lugnt här hemma med mammsen och lillebror.

Igår tränade jag dressyr för Maria på Sammi. Om han var bra förra veckan så var han ännu bättre igår :) :) Så himla ambitiös, och så sjukt fin! Kärlek.
Idag har jag varit iväg till srk och hoppat lite tillsammans med Johanna och Anna-Clara :) Hoppade samma övning som vi gjorde för Björne första dagen, och idag hade poletten trillat på plats ännu ett hack - Han jobbade super med övningen, har verkligen börjat tänka på ett helt nytt sätt i sin hoppning känns det som. 
Fina har fått jobba ordentligt en stund på lina idag, nöjd och trött efteråt :) 
Var ett tag sen jag uppdaterade om lilla Måns, men han mår bra - Börjar bli sjukt pigg och lite kaxig, häromdan var vi ute på en liten promenad, mycket spännande! ;)

Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0