Måndag

Har för första gången på flera veckor känt mig ganska utvilad idag. Kanske börjar landa lite efter allt som hänt, blev några rätt röriga veckor ett tag..
Skjutsade Lisa till tåget imorse innan jag åkte mot stallet. Hann hämta upp gulliga Sofie på mammas jobb också som ska hjälpa mig lite i stallet i veckan, grymt bra! :)
Vi har sedan fixat stallet precis som vanligt, jag har hängt på Kalle och ridit på Myran, ätit långlunch och sedan varit på färsta med Sammi en sväng :) Trimmade lite lätt bara, avslutade med att hoppa på volt (två varv 22språng, två varv 20 språng, två varv 24 språng osv). Han kändes super hela passet, finaste :)

Var klar i stallet tidigt tack vare att Sofie hjälpte mig att göra klar hästarna, hemma redan vid 17 och sen har jag tjockat i mig pizza, blivit runtdragen på en lång promenad med Cajsa, blev ganska så mör och har nu druckit säkert en liter cola.. Man kan säga att kvällen gick plus/minus noll på alla punkter ;)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0