Många svåra val

Det är många svåra val i livet, det kan jag tala om för den som möjligen missat det ;)
Tog lite sovmorgon imorse igen, åkte inte till stallet föränn halv 9 och då hann jag förbi Grafströms för att köpa broddar också. :) Har hållt mig så länge jag kunnat för att behöva brodda, men nu verkar det snart i det närmsta omöjligt att ens kunna ta ut hästarna utanför dörren utan broddar, så lika bra att förbereda sig...
När jag och Sofie hade släppt ut hästarna så åkte vi direkt till Maria och den 2,5åriga dressyrhästen. Han var mkt lugnare redan idag, kunde hänga lite i stigbygeln och kom ett par snäpp framåt sen igår. Det kommer gå långsamt, men det ser lovande ut, och det är en jättetrevlig häst! :)
När vi var klara hos henne åkte vi hem och fixade stallet och linade Fina lite på en lägda (tack till dessa lägdor som kan ge oss ett skapligt underlag trots 5 minusgrader och snöfritt..).
Efter lunchen så tog vi med Sammi till färsta, joggade honom lite där och han kändes kalasfin - Som vanligt ;) Skämt åsido, men han är verkligen fantastiskt fin att rida på :)
Hem och fick nybakta saffransbullar av Barbro, galet gott! Sen ut och tog in Måns och borstade pållarna lite innan jag fodrade och gjorde iordning kvälls- och morgonmat.
Nu ska jag snart se BSF och fika med mammsen!


Sammi myser i hagen häromdagen :) Snäll kille!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hur går det med 10:an då? :)

2011-12-07 @ 21:38:25
URL: http://blog.skrotpilot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0