Nytt försök

Har som de flesta av er förstått inte haft någon direkt motivation att uppdatera här dom sista dagarna.. Har inte hänt något speciellt, har varit ute på en liten utflykt och för övrigt har dagarna rullar precis som vanligt.
Tränade lite dressyr igårkväll med Sammi för Maria Molander, så himla roligt och ännu roligare är det när man har en så fantastiskt fin liten häst! :) Han är så ambitiös och superkänslig så jag får koncentrera mig tills jag nästan spricker, men bra blev det och jag ser redan fram emot en ny lektion! :)

Imorrn och på fredag ska jag träna för Björne, blir roligt, har inte tränat för honom sedan jag var i Värnamo på praktik för ganska exakt två år sedan. :)
Fina har fått ta det lite lugnt, underlaget är för det mesta värdelöst och det känns ganska lugnt med henne, hon är ju så himla okomplicerad och har inte så mycket hon behöver uträtta under nästa år. Hon hålls igång lite lugnt för tillfället och ska börja vinterträna lite mer när underlaget ute blir bättre. :)
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lisen

Va?? Maria?? Åå red för henne för massa år sen på Ågesta ridskola när hon jobbade där, jag var väl 14 och det var mina första terminer på stor häst..

Så kul hon var att rida för!

2011-12-18 @ 00:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0