Nyttig tjej tränar hårt, eller hur var det?

Ligger i soffan och tjockar i mig efter en lång men mysig dag i stallet :) Sprang in på Ica maxi på vägen hem och köpte vindruvor, clementiner, godis och lite lunch till imorrn :) Så nu har jag bunkrat upp här framför TVn, Barbros fantastiska saffransbullar är pricken över Iet!
Släppte ut hästarna och fixade stallet imorse, sen åkte vi in till färsta där jag red Grom, han var lite fräck i början men testade bara en gång, och sen var han snäll ;) Jättefin häst är det :)
Hem och lunchade mina hästar, åt lunch själva och rastade Cajsa. Sen hjälpte jag Barbro med Calle, även han sköter sig super.
Linade Fina lite lätt sedan och avslutade med att gå på promenad med Sammi, mys! Kan utan problem ta en promenad med honom och Cajsa samtidigt, han tror att Cajsa är hans bästis medan Cajsa har lite hälsosam respekt, fint de!

Nu ska jag snart sova, imorrn kommer hovis och så ska jag träna för Arnold på kvällen, blir grymt kul, och svettigt skulle jag tro.. Oj vad jag lär ha lagt till med olater efter tre veckors frånvaro från Loviseholm...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0