Slapp lördag

Har haft min första riktigt slappa dag på läääänge! :) Klockan ringde 8.15 imorse, låg kvar till 8.45 innan jag masade mig upp för lite frukost, fick våldväcka lillebror för att ordna skjuts ut till hästarna så att dom fick komma ut lite. :)
Fixade stallet, lunchade djuren och sen mig själv, och sen dog jag på Barbros soffa ett par timmar nästan innan jag kom på att S och F kanske ville in, så var ute och tog in dom innan jag däckade i soffan än en gång ;) Ute igen vid 16-tiden, em-fodrade, tog in Måns och borstade lite innan mammsen kom och hämtade mig.
Nu har vi haft lite middag här hemma, Barbro har varit här och ätit, supermysigt med god mat som bästa mammsen lagat och massa prat som vanligt :)

Nu ska jag sova, trött tjej!
Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte försöka ordna bilder och filmer på hästarna? :)

2011-12-04 @ 11:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0