Tisdag

Börjar få lite struktur i vardagen. Hinner med samma saker, fast på lite kortare tid, säkert mycket tack vare Sofie som hjälper mig med allt möjligt i stallet just nu men också tack vare att jag börjar kunna planera tiden lite bättre. Är man hundvakt så ingår bil, och det är alltså ganska värt att gå dom där promenaderna med hunden trots allt.. :)
Idag har Fina varit på färsta för första gången, hon skötte sig utmärkt som vanligt, hon har utvecklats mycket under vilan, men har samtidigt tagit lite nya tag till att försöka trotsa reglerna lite ;)

Efter lunch var jag först iväg till min gamla dressyrtränare som har en jättefin 2,5åring som varit/är lite svår att rida in. Checkade mest läget idag, avslutade med att hänga lite bara vilket gick bra.På't igen imorgon! :) 
Hängde lite på Myran sen innan vi gjorde klart stallet, borstade hästarna och så. :) Sammi fick ta det lugnt idag, bara gå i hage hela dagen och sen lite borstning, mys! :) 

Nu behöver mammsen sin dator, tjingeling! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0