Trött tjej

Blir en kort blogg idag, jag är galet trött, har precis sovit en stund i soffan och somnar nog snart igen om jag inte sysselsätter mig med nåt ;)
Klev upp vid 7 idag, gick ut en runda med hunden innan jag åkte till stallet. Började med Barbros inridningar även idag, satt på Myran för första gången och fortsatte hänga på Kalle :)
Sen släppte jag ut mina hästar, fixade stallet och rastade hunden en till sväng innan Sofia kom och hälsade på, trevlans. :)
Jag har fått ett lass hö idag också, så nu har hästarna massor med mat - Nöjdast är nog Fina som står i boxen brevid allt hö, och därmed har garanterat fri tillgång genom gallret för tillfället ;)

Efter lunch så tog jag in Sammi och Fina, linade sistnämnda en stund och gick sedan ut på en promenad med Sammi med Sofia och hunden som sällskap. :) Jag kommer aldrig behöva nån hund iaf, Sammi är trevligare än alla hundar jag känner, haha!
Nu ska jag slappa en stund till, imorrn ska jag upp jättetidigt, hoppa på klubben kl 8...Tjolahopp tjolahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0