Damn!

Har en ny favoritlåt, Concept Store's låt "Damn!" är grym! Vi lyssnar sönder den här, den är galet bra helt enkelt :)
Elin är tillbaka efter sin lilla skidsemester, hel och ren! Helt otroligt. Idag har vi fått klara oss utan småtjejerna, det är ingen lek det! ;)
I förmiddags joggade jag först Eljest lite, han kändes riktigt fin! :) Sedan trimmade jag Dockan, gick riktigt bra idag! Det är svårt när man börjar hitta knapparna, och det är galet svårt innan man hittat dom! Hon var ganska lugn idag, och jag hittade lite feeling för det hela :) Det kanske stämmer att övning ger färdighet, jag håller tummarna!
Hann med att trimma Daisy lite också innan lunch. Även hon kändes väldigt fin idag, jobbade mycket för att få henne lite rundare över ryggen och lite jämnare till handen vilket jag har haft lite svårt för på henne men det blir bättre o bättre :)

Efter lunch har jag trimmat lite på Querida och Galax. Querida börjar kännas grymt fin, så himla ridbar! Även Galax utvecklas hela tiden på rätt håll och är sjukt häftig, han är så stor och ändå så kontrollerad - Även om benen springer fortare än än han egentligen klarar ibland ;)

Har avslutat dagen med att borsta och putsa på "mina" skyddslingar, mys! Vi kom in strax innan 21, och nu har vi fikat lite och är redo för sängen! Funderar på att skriva en ny lista på hästarna som står i stallet för tillfället, men det får bli nån annan dag för det lär ta tid... Många är dom! :) :)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja snälla gör det!:D

2011-01-12 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0