Kort blogg

Galet trött imorse, men upp kom jag i tid och tro det eller ej så var jag inte alltför stel. :) I förmiddags hoppade jag Galax och Querida lite. Dom var kalasduktiga båda två! Hoppade en liten "bana" på tre hinder med en kombination på ena långsidan.
På eftermiddan trimmade jag Daisy lite, kändes ganska bra! :) Promenerade sedan en stund med W som verkar rätt ok, hoppas att hon är på G snart igen.
Nu på kvällen har jag hoppat B, hoppade en bana som innehöll "lite av allt", superbra både som markarbetsbana och "riktigt" banhoppning. B var laddad men blev jämnare o jämnare och avslutade kalas. Som sagt.. I'm in love.

Nu ska jag sova. Galet trött igen!
Natti :)


Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Var har du tagit vägen Linn. Sover du fortfarande eller är du sjuk. Jag saknar dina inlägg

Maria

2011-01-29 @ 14:57:48
URL: http://www.torpet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0