Lite less..

W har lyckats göra sig nåt i hagen eller boxen idag.. Sjukt irriterande när hon har varit så otroligt fräsch under igångsättningen. Bara att hålla tummarna att det går ner lite tills imorrn, känns ganska meningslöst att hålla på såhär.

Hittade massa bilder på den häst som jag kanske tyckt allra mest om, min D-ponny som jag hade mellan hösten 2003 till hösten 2006. Världens finaste, ångrar fortfarande att vi inte gav honom en till chans att tillfriskna...



Fina, fina Bisazz  <3

Tog nga bilder i finvädret häromdagen också. :)

Vååååår! Eller åtminstone lite vårkänsla :)


Drömmen. <3

Nu ska jag kolla klart på P3s Guldgala! :) Grymt!
Tjingling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0