Sovmorgon och nästan markkänning

Har haft sovmorgon idag, var nog ganska behövligt med tanke på att jag var dödens trött igårkväll.:) Vaknade strax efter 8 och sen slappade jag lite vid datan och TVn fram till frukosten. Efter frukosten började jag med att trimma Eljest lite, för att sedan jogga Sputnik lite lätt. Lunchade sedan tillsammans med Linnea och Daisy innan vi gick in och käkade vid 13-tiden. :)
Efter lunch började jag med att trimma W lite. Hon kändes ruskigt fin idag, men laddade upp mer o mer under tiden jag red och hoppade o for åt all håll. När jag nästan var klar fick hon tokspunk, fick sadeltvång och hade kunnat kasta mig till ridhusbotten rätt ordentligt om det inte var för att jag helst inte ramlar av utan brukar försöka hålla mig kvar på hästarna..! Men det hade varit bra snyggt inför ponnyföräldrarna som såg rätt så rädda ut..
Avslutade med att jogga Beasley lite som också var rätt så laddad men höll sig på marken nästan hela tiden :) Han fick hålla sig lite mer inom ramen idag och kändes rätt så fin på slutet, märks att han vilat lite såklart men han känns väldigt pigg och glad! :)

Nu ska vi snart fodra, bara kika klart på fångarna på fortet först. :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0