Trött tjej!

Jag och Moa har suttit uppe alldeles för länge två kvällar i rad. Resulterar i att jag är alldeles för trött nu, ska definitivt sova snart. :)
Idag har jag longerat Eljest och Sammi på gärdet - Pigga och glada båda två! :) Sedan har jag ridit Querida och Galax på gärdet, joggat Nemo och trimmat Dockan, Daisy och Wepzan. :)
Jag och Moa får tacka lilla Daisy och Alicia som hjälpt oss i stallet hela helgen, ovärderligt! Dom är helt grymma och fixar o donar med allt som behövs :) Utan er hade helgen aldrig gått ihop så smidigt!

Nu ska jag sova! Natti! :)

Kommentarer
Postat av: Mics

Hejsan Linn



Det kanske är ett udda sätt att fråga via din blogg men kunde inte komma på ett annat sätt.

Såg att du har haft en häst som heter Magestic d Ór för något år sedan. Tänkte höra hur den hästen var i temperamentet, ridning etc. Såldes den vidare sen? Såg nämligen att den var till salu nu men såldes enbart som dressyrhäst eftersom den inte ville hoppa.



Vore snäll om du ville skriva tillbaka några rader till min mail.



Mvh Michaela

2011-01-10 @ 11:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0