Tur i oturen

Vi har varit kalasmånga i stallet idag! :) Vi har haft hjälp av både Sara och Jonas, grymt! Började förmiddagen med att trimma Galax och Querida. Querida var helt grym, sjukt stor skillnad sen i lördags när jag fick en hel del hjälp av bästaste Elin. :) Även Galax var väldigt fin och jobbade på bra.
Sedan skulle jag och Moa leda ett par 3-åringar från lösdriften lite i ridhuset. Gick ganska så bra ända tills jag hamnade ivägen när den jag ledde bestämde sig för att inte vara med längre, lyckades vända sig från mig och sparkade mig i ansiktet... Gick som tur var bra, såg nog värre ut än var det var med blod i halva ansiktet.. Har en öm näsa, en arm (som jag troligen hann slänga framför ansiktet) som är lindad och lite mindre minnseförluster. Minns för tillfället allt som hände för mer än en timme sen i viss dimma :) Så kan det gå, man får vara glad att det inte tog värre! :)

Nya tag på eftermiddan, det får vara lite mer på riktigt för att jag ska slita mig från stallet..! Joggade först Daisy som kändes lite stel i början men väldigt fin efter en stund. Sen trimmade jag finaste Beasley, som var lite laddad och okoncentrerad i början men blev väldigt fin en stund sen innan han blev lite trött :) Kärlek på honom, han är drömmen..

Nu har vi varit på Marieberg en sväng. Har käkat lite, kollat lite i affärer och provat parfymer.. Jag hittade massa som luktade apa, sådeså! Nu ska jag snart sova, bäst att vila upp sig lite tills imorrn!


Vi tog en liten genväg..! :D

Natti! :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

För guds skull människa - ta det lugnt... <3

2011-01-25 @ 00:44:26
URL: http://kristinxandersson.blogg.se/
Postat av: Ingela

Sånt vill jag inte läsa... =( Du måste vara rädd om dig! <3

2011-01-25 @ 14:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0