Bästa Elin Jansson 25 hela år!

Idag fyller lillbossen hela 25 år!! :) Grattis! <3


Jag måste ta tag i bloggandet snart.. Har tappat alla mina läsare inom kort om jag fortsätter i den här stilen ;) Igår red jag lite som vanligt. :) Trimhoppade Eljest, Tulle och Ligist lite, borde rita upp övningen som Elin ställt fram och lägga ut här men orkar inte idag iaf. Grymt nyttigt iaf, både hästarna och jag fick tänka till lite!
Joggade Chakira, Beasley och Glassen lite på eftermiddan. Chakira och Beasley har chillat lite sedan falsterbo och var pigga och glada! Glassen kändes kanonfin :) :)
Idag har Elin, Moa och Louise varit i Avesta på tävlings med nga fyraåringar. Nu är alla utom en färdigkvalade till semin :) Jag, Daisy och Amanda har varit hemma. Haft det lugnt och hunnit städa upp lite o.s.v. Trimmade W och hoppade Fina. W var lätt hysterisk och fick galoppera låg och ganska rund i formen rätt länge för att coola ner lite. Fina fick hoppa lite, hoppade snällt både grind och plankor. Väldigt enkelt att styra runt i trav men lite svårare i galopp än sålänge, gör det dock snällt även om det blir lite vingligt. :)

Nu ska jag antingen återgå till filmtittandet eller till sängen.... Lutar mot sängen trots bra film på TVn.
Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0