Beasley G och Ninja la Silla

Hade trots regnet en fantastisk dag uppe på tävlingarna igår. Gick upp lagom för att se Elin med Beasley G och Chakira i 5-årsfinalen. Elin lyckades lotsa runt Beasley felfritt och till omhoppning! Chakira var också helt fantastisk men såg, precis som Turmalin, en mörk lerfläck på tredje sista hindret.. Till skillnad från Turmalin som inte tog sig över hindret så hoppade Chakira, men landade på bakbommen. 4 fel, men ändå klart MVG till henne! :)
Beasley gick först i omhoppningen, Elin red galet bra och felfritt igen! Höll ledningen till sista ryttaren som slog henne med ca en halv sekund, men 2a i Scandinavium Open är verkligen inte fy skam, sjukt bra helt enkelt!!! :)

Elin och Beasley på ärevarvet :)

På eftermiddagen vankades nationshoppningen. RGB gjorde två så fantastiskt bra rundor med Ninja, det är en av få hästar som ger mig ståpäls. I love it! Hur många fantastiska felfria rundor har inte han gjort i sin karriär?! Galet.

Idag ska jag åka hem med hela gänget, blir ganska skönt, och behöver komma hem och rida W lite nu också så att hon förhoppningsvis kommer i fin form igen :) Ska sätta igång Fina lite igen också, hon var rätt taggad innan jag åkte så tror hon sugen på att jobba lite igen nu efter nån månads vila! :) Och så ska jag pussa på Sammi såklart, finaste lillhjärtat! :')

Ha det så fint, nästa update blir från Örebro! Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0