Borta bra men hemma bäst

Är hemma i Öret igen, och även om det var sjukt härligt nere i Falsterbo så är det ännu härligare att vara tillbaka :)
I förmiddags packade jag och Linnea upp allt ur lastbilen, sorterade tvätt och putsade lite osv. :) Jag hann gå en prommis med Sammi också, finkillen :) 
Efter lunch har vi rört lite på djuren. Jag började med Galax som kändes riktigt fin! Fortsatte med W som inte kändes speciellt bra, men det gör hon aldrig när hon tagit det lugnt ett tag, hon behöver nån veckas träning och ett par tävlingar för att komma i form igen.
Därefter skulle jag longera Fina lite var min plan, men hon såg så himla snäll ut så jag hoppade upp efter nga minuter och red lite istället. Och hon är så fin! Travade och galopperade runt nga varv bara. Hon är häftig, så balanserad och taktmässig. Inte alla 3-åringar som är så snälla efter mer än 6 veckors vila! :) Avslutade med att skritta ut en runda runt gården, no problems.
När Fina var klar så red jag Eljest innan vi fodrade em. Därefter hade jag bara Sputnik och så en prommis med Sammi kvar. :)


Fina Sputnik efter dagens pass :)

Nu ska jag sova lite, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0