På plats i Falsterbo

Efter lite strul med lastbilen igår förmiddag så kom vi ner till falsterbo vid 22-tiden. Jag hade tur och fick mat och jordgubbar här hos min moster innan det blev lång sovmorgon imorse :)
Idag har Loviseholm en häst till start, det är 7-åriga hingsten Digital VT som gör första kvalet till 7-årschampionatet. :)

Uppe på tävlingsbanan håller just nu första kvalet i "Allerto tour of Amateurs" på. Eftersom att vädret är som det är så skippar jag att kolla på denna klass som inte känns jättespännande, men ska gå upp vid lunch och kika på första nationella kvalet till den internationella tävlingen (14 ekipage gör under två kval upp om två platser till dom internationella klasserna senare i veckan). Därefter följer 7-åringarnas första kval, med Elin och "Kungen" som höjdpunkt såklart :) :) Får inte missas!

Uppföljning kommer ikväll, nu ska jag fixa lite här!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0