Tack och godnatt!

Nu är jag redigt trött efter en lång dag! Imorse var vi många i stallet, så vi mockade ur allt supernoga och torvade upp alla boxar, blir så fint och mysigt. :)
Efter frukosten fixade vi ridhuset och hann rida vars en häst. Lite bomtrim stog på schemat idag med typ alla hästar, jag kan säga att jag har tränat mitt öga idag ;) Måste skärpa mig och göra det mycket mer, så himla nyttigt.
Har ridit Eljest, Galax, Wepzan, Fina och Sputnik. Alla superduktiga, Galax börjar bli mycket starkare i kroppen och börjar gå att reglera lite mer nu när han inte blir alltför ivrig, jättefin!! Wepzan kändes riktigt fin idag, lekte runt på bommarna och hon är som vanligt nästan för enkel att reglera "åt båda håll".

Nu ska jag sova lite, nya tag imorrn! :)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte tipsa om nån bra bomövning för att träna ögat? Gärna nån som inte kräver världens största bana och 300 bommar :)

2011-07-11 @ 23:55:38
Postat av: Kristin

Håller med Anna!

2011-07-12 @ 23:33:11
URL: http://kristinxandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0