Tisdag

Hade sovmorgon imorse, vaknade visserligen först vid halv 6 och var rätt så pigg, men somnade om ganska snabbt igen. :)
Hann sedan rida 5 hästar på förmiddan. 3-åringarna Spira (e. Figaro R-Briar) och Fina (e. Quidam de Revel-Contendro I) skötte sig finfint, dom har lite humör båda två men är rätt okomplicerade trots allt. :) Hoppade sedan 5-åriga Glassen (e. Cornetto) lite. Hoppade superfint och blir bättre o bättre att rida på :)
Joggade Eljest lite, och trimmade sedan Erwin. Både jag och Erwin fick svettas ganska rejält, blev rätt så bra till slut!

På eftermiddan har jag nattat lite hästar, promenerat med Sammi och fodrat lite. :) Vi var klara redan vid 17-tiden och sedan har jag sovit en liten stund, kollat lite på Elins träningar, fodrat och pysslat lite i stallet. :)
Nu ska jag sova, redan onsdag imorrn.. Tiden går så fort!!
Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0