Tisdag

Ska inte vräka ur mig massa skit eftersom att jag har blivit en sån positiv människa, men ibland kan man ju undra varför man håller på, hur vissa människor tänker och hur jag tänker.. Jag försöker verkligen hålla god min in i det längsta men det finns gränser även för mig...

Har haft en ganska så fin tisdag för övrigt. :) I förmiddags red vi ut ett par rundor, riktigt skönt väder och hästarna tyckte nog att det var lika mysigt som vi gjorde. :) Promenerade med Sammisen som var glad, fint de!! :)
På eftermiddan har vi hoppat lite, jag red först Galax som var väldigt taggad, han glömmer lätt att han är över 180cm hög och tror istället att han är en liten studsboll på 160cm..... ;) Därefter red jag Sputnik som kändes riktigt fin stundtals, jag gillar honom mer o mer för varje gång jag sitter på honom. :)
Har avslutade kvällen med att borsta och frisera lite hästar, ligger lite efter på friseringspunkten men nu börjar jag komma ikapp.

Imorrn är en ny dag, Moa den fuskisen åker till Magaluf och badar i 10 dagar så vi måste överleva utan henne :( Trist för oss men desto roligare för henne ;)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0