Chillkväll och liten bildbomb

Lugn kväll i soffan, sitter fint efter en dag med full fart! :) Gick ut i stallet strax efter 6 imorse, fodrade och släppte ut alla hästar innan Alicia kom och hjälpte mig.:) Regnet mer eller mindre öste ner stundtals så jag var ganska blöt när vi började mocka, men lite regn har ingen dött av! ;)
Frukost i lite vettig tid och sen hade hästarna lessnat på regnet och ville gå in igen :) Därefter hann jag promenera med Sture och Sammi, jogga Dockan och trimma Eljest innan vi tog lunch. Efter lunch har jag trimmat Sputnik lite. Gjorde klart stallet och hann gå in en sväng, har nu på kvällen promenerat med Sammi och pysslat på lite innan jag kvällsfodrade. :)

Avslutar idag med en liten bildbomb från förra helgens tävlingar på SRK, bilderna är tagna av Sofia Klint.








Finaste W! :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ni är så grymt fina ihop! <3

2011-06-18 @ 08:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0