Fina W!

Har haft ännu en chill dag :) Börjar känna mer och mer jobbsug nu, kommer vara helt galen efter den här veckan! Saknar finaste Sammisen.. :)
I förmiddags tog jag en promenad till mammas jobb i finvädret, tog sedan bilen därifrån till stallet där jag mockade o släppte ut W en sväng. Åkte sedan hem och åt lunch o sådära innan jag åkte tillbaka nån timme senare och tog in henne, gick ut på en promenad och fixade lite.
Hämtade mammsen på jobbet sen, vidare till Ica och sedan hem och åt lite snabbt. Sedan var det bara att åka tillbaka till stallet och hämta W, vidare ut till Nina för att hoppa lite inför helgens tävling! :) Hoppade en 4-kombination med räcke-oxer-räcke-oxer, och hon känns så fin! :) Avslutade med att hoppa både lilla och stora vattnet, nemas problemas :) Grymt!


Nu har jag ätit jordgubbar och glass, klart bästa! Jag gillar't! Imorrn ska W skrittas ut ett par rundor och jag ska träffa finaste Feffe en sväng, det var alldeles för länge sen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0