Finlördag!

Har haft en supermysig dag! :) Bästa Alicia har hjälpt mig även idag, guld värt!! :) Efter frukost började jag "som vanligt" just nu med att promenera med Sture och Sammi :)

Finaste Sturisen som har blivit av med sin manlighet. :)

När två av favvopojkarna var färdigpromenerade så joggade jag Dockan, trimmade lite på Daisys fina ponny Olivia och joggade Wepzan. Wepzan känns helt grym, fint de! Sedan var klockan 14.30, då var vi lite hungriga och tog lunch! Ut sen och plockade in hästarna och fodrade lite :) Pysslade på med lite allt möjligt innan jag gick in en sväng. Har sedan varit ute och promenerat med Sammi, plockat in Sture och Sputnik som njutit i solen jättelänge och sedan kvällsfodrat :) Fin dag är snart slut helt enkelt!

Imorrn ska det regna typ jättemycket, vi får väl se vad det blir av det..! Jag ska iaf rida lite o så, tur att vi har ridhus!! :)
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0