Frukostblogg

Inte alltför ofta det händer.. Frukostblogg alltså! :) Har en ganska chill morgon, var ute och spanade in småkidsens förfest igårkväll (innehållande min bror och hans ett år äldre polare som tar studenten imorrn), trevlans!
Hemma vid 23 när småttingarna drog vidare till krogen, sovit till halv 9 imorse och nu ska jag snart åka till W. Dagen består av fix där nu på förmiddan, sen ut till Alnö och hjälpa Barbro att lasta en häst och fika lite där. :) Därefter blir det birsta en sväng med mor min, har lite nödvändiga inköp som behöver göras.. På snabbast möjliga tid ;)
Sedan ska jag försöka hinna ut en snabbis till Feffe som tar studenten idag, och därefter blir det ut och trimma W inför helgens tävlingar. Hon var ute på skrittur *2 igår, och jag höll på att få markkänning mer än en gång. Ngt taggad tjej kan man säga!

Peppan njuter av livet!

Dags att sätta fart, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0