Har numera en svårklasshäst...

... För Wepzan har debuterat 145 idag! :) Jag med för den delen, har bara inte förstått det själv än. :)
Igår gick hon en 135, kändes superfin men rev sista i fas 2. Mitt fel, inget att säga om. Efter lite talk med Elin som sa att 145 var en bra grej så tog jag mod till mig och bytte klass idag från 135 till 145 idag. Sagt och gjort, idag har jag och W alltså debuterat Svår hoppning, Wepzan var helt fantastisk och hoppade egentligen felfritt, enda kruxet var att jag gjorde en tabbe på en linje och tog bort ett galoppsprång vilket resulterade i ett nedslag. Inget att säga om, hästen känns fantastisk, och framförallt så känns det fortfarande lätt! Häftig känsla :)

Imorrn ska jag åka tillbaka till mitt liv i Örebro. Saknar alla dom bästa :) Först ska W gå en 130 på morgonen, blir bra det :) Sen ska hon få ta det lite lugnt några veckor och chilla lite i skogen och så tror jag, det har hon förtjänat! :)

Film finns här:


Tyvärr skitdålig kvalité, och ni får lov att blunda när det bär iväg efter trippeln ;)

Nu måste jag nog börja packa och sen sova!
Natti :)

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Det ser rikigt riktigt bra ut! Bra tempo, riktigt synd på petet, men vad mer kan man önska av en sån debut. Fan vad kul! :D

2011-06-11 @ 23:42:39
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: Nattiizen

Natti =)

2011-06-12 @ 00:52:46
URL: http://nattiizen.blogg.se/
Postat av: Elin

duktiga ni är =) bra runda!

2011-06-12 @ 16:29:27
URL: http://elinbjorklund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0