Midsommar o lite sånt

Midsommar var dock en extremt lugn tillställning för mig. Sjuk huvudvärk gjorde att kvällen mest tillbringades sovandes i sängen/soffan. Gissa vem som istället var piggast igår? ;) Jag tar igen det i falsterbo... Vänta ni bara! ;D
Idag har vi varit iväg med nga av 4-åringarna på deras tävlingsdebut. Jättetrång paddock med lite halvskumma banor, hästarna var lite spända men är helt klart en erfarenhet rikare, misstänker att dom kommer tycka det är ganska mycket enklare nästa gång med större bana som ger lite mer tid att tänka :) Jag red Sputnik och Galax, två superfina hästar uppfödda på Västanbytorp Stuteri (www.torpet.com), samma uppfödare som till min Fina alltså :)

Nu på kvällen har jag varit ute på en supermysig promenad med finaste Sammi :) Supermysigt väder med lite småregn och världens största regnbåge, den rymdes inte ens på samma kort..!


Nu ska jag snart sova:)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Hur skötte pojkarna sig, berätta mer. Var någonstans var tävlingen?

2011-06-27 @ 23:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0