Starlight Express och Falsterbo :)

Åhh, fina Starlight får vara lite rubrik! Joggade honom lite idag, första gången han rids på ganska länge nu efter kastration m.m. Minst sagt överlycklig kille, och han är ju så fantastiskt häftig!! :) Jag säger det än en gång.. Elin är en lyllos flicka :) :) (Hmm, jag är också en rätt så lyllos flicka!) Han räddade iaf lätt min annars väldigt stressade dag!

Starlight :)

I förmiddags trimhoppade jag Eljest och Sputnik. Båda kändes väldigt fina! :) Sedan har vi packat och fixat, friserat hästar och donat. Det är mycket som ska ordnas - Imorrn åker vi till Falsterbo!!!!
Jag ska dessutom ha lite semester, bo i vårt hus med mammsen och moster mfl, ska bli grymt och jag längtar! :) Stannar troligen till nästa söndag, sen kommer jag vara så galet laddad för "ett nytt år", för just det - Jag har jobbat här i ganska exakt ett år efter falsterbo, känns som bara nån månad men samtidigt som att jag varit här jämt :) Trivs fortfarande lika bra och älskar mitt jobb, ganska få förunnat! :) 

Avslutar med ett par bilder från veckan :)

Sammi väldigt nöjd efter ett bad :) 


Moa och en ny häst här på gården, en 4-årig hingst e. Corlensky G-Riverman. Ser fantastiskt fin ut!


Nu ska jag sova nga timmar, nästa gång blir det Falsterbo-update! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Boberg

Tjusiga hästar! :D

2011-07-01 @ 23:42:21
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0