Sundsvall!

Åkte ifrån bästa Örebro och Loviseholm igår för en veckas påhälsning i Sundsvall. Tror vi rullade ut från Loviseholm strax efter 11, och var framme i Sundsvall strax efter 18. Packa ur alla grejer och joggade en väldigt taggad W lite lätt innan vi åkte hem mot lägenheten som mamma och lillebror numera bor i. Den är superfin! Ligger centralt men ändå lugnt till, jag gillart!
Men jag är helt klart inte norrlänning längre. Jag förstår knappt vad dom säger, jag tycker att det är svinkallt när dom tycker att det är värmebölja och jag längtar faktiskt tillbaka söderut, till världens bästa plats. :)

Idag har jag fixat lite grejer till W, varit ute på Alnö en sväng och kollat in Barbros föl och 1-åring, sen tillbaka till W och fixat hos henne. På eftermiddan åkte vi ut till Nina och trimmade lite samt hoppade deras stora vattengrav. :) Great! Älskar deras gräsbana, världens bästa underlag och sjukt nyttigt att rida på eftersom att den är så otroligt kuperad. Imorrn drar vi dit igen och hoppar lite inför helgen :)

Nu ska jag snart sova, imorrn ska jag nog sova tills jag vaknar.. Undrar när det hände sist?!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0