Trött tjej vilar sig inte i form

Jag blir bara tröttare och tröttare, helt galet! Ska nog undvika att vila mig i form :) Promenerade en sväng med W i förmiddags, eller ja.. Hon promenerade med mig.. Till närmaste grästuva ;)

Peppan ute och går (?) på promenad

Resten av dagen har tillbringats på ön där jag fikade hos Babsan och hjälpte henne att lasta en häst, sedan gjordes lite ärenden på birsta innan jag hann hem och käka en snabbis innan mamma skjutsade mig till stallet och sig själv till hundträning.
Trimmade W en stund, hon är så himla taggad.. Kan bli full rulle i helgen ;) Får trimma lite imorrn bitti också tror jag minsann. Sedan badade jag henne, hann prata med finaste Linnea i typ en halvtimme medan W torkade i solen och avslutade med att putsa lite grejer. Jag har blivit så himla ordentlig dom sista åren, herrejösses! ;)

Nu ska jag snart duscha och sova, upp tidigt imorrn!
Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0