Det går bra nu

Åh vad jag älskar mitt jobb och alla fina hästar som jag får chansen att rida och ha hand om :) Idag har jag förutom att promenera med Sammi och Sture även promenerat med/linat hästarna som inte skulle ridas eftersom att vädret var helt värdelöst så dom var nog inte så sugna på att gå ut.... 
Har sedan trimmat lite lätt på Galax som kändes super, fortsatt med att jogga Sputnik som också kändes kalasfin. :)
Trimmade Eljest som var så galet bra idag, lillprinsen :') <3
Joggade sedan W som känns fortsatt fantastiskt fin, lekte runt lite över nga bockar (3st med 18m emellan), hon var helt överlycklig och bockade o brallade... Tokhäst! Hon är så häftig att rida.. Med en "normal" häst kan det vara tillräckligt svårt att göra 4-språng - 6 språng men med henne är det verkligen superenkelt och hon verkar mest se det som en lek ;)
När jag var klar med W så joggade jag Glassen lite innan jag återigen promenerade med Sammi och Sture, borstade lite och fixade. Innan jag var klar med det så hade hela gänget kommit hem från Årsta Runsten, så jag hade tur och fick lite hjälpt med fodringen o sånt :)

Nu ska jag snart sova, imorrn är ny vecka - Ser jag fram emot lika mycket som vanligt!! :)
Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0